Rate this post
لوله بازکنی اگلشهرزنجان

 انسداد لوله‌های فاضلاب یکی از معضلاتی است که به طور مداوم در ساختمان‌های مسکونی و تجاری برای ساکنان ایجاد می‌شود و آن‌ها را با چالش‌های گوناگونی مواجه می‌سازد. با آگاهی از روش‌های ساده‌ای که در ادامه توضیح خواهیم داد، می‌توانید به راحتی بسیاری از انسدادها را بدون نیاز به خدمات لوله بازکنی امیر کبیر زنجان  برطرف کنید. با پیروی از این مراحل، قادر خواهید بود انسدادهای معمولی را بدون آسیب رساندن به سیستم لوله‌کشی ساختمان خود رفع نمایید؛با ما در الو لوله همراه باشید.

علائم گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟

همان‌طور که می‌دانید، گرفتگی لوله فاضلاب قبل از اینکه به طور کامل مسدود شود، نشانه‌هایی دارد که می‌تواند هشداری برای احتمال انسداد لوله فاضلاب ساختمان در روزهای آینده باشد. هر اقدامی که همزمان با مشاهده این نشانه‌ها انجام دهید، می‌تواند به پیشگیری از مسدود شدن لوله فاضلاب کمک کند و در برخی موارد، امکان پاک‌سازی مواد زائد از لوله‌ها را نیز فراهم می‌آورد. بهتر است قبل از هر اقدام، با این نشانه‌ها آشنا شوید تا در صورت مشاهده، به سرعت نسبت به رفع آن‌ها اقدام نمایید. از مهم‌ترین نشانه‌های گرفتگی لوله فاضلاب می‌توان به افزایش زمان تخلیه فاضلاب در سینک آشپزخانه و حمام، عدم پایین رفتن آب هنگام استحمام و بوی نامطبوع از توالت اشاره کرد؛درصورتی که گرفتگی لوله ها شدید شد می توانید با الو لوله در لوله بازکنی امیر کبیر زنجان تماس حاصل نمایید.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب:

دلایل گرفتگی چاه فاضلاب می‌تواند متنوع باشد و هر یک به نوعی موجب انسداد فاضلاب می‌شود. پیش از هر گونه اقدام برای باز کردن چاه، ضروری است که بدانید لوله به چه علتی مسدود شده است تا بتوانید راه‌حل‌های مناسب را به کار ببرید. به عنوان مثال، گرفتگی ناشی از مو، صابون و چربی با انسداد ناشی از افتادن اجسام خارجی مانند گوشی، میوه، تکه‌های غذا، طلا یا ریختن دوغاب سیمان و گچ تفاوت‌های قابل توجهی دارد. همچنین، اگر شما از جمله افرادی هستید که به محض مشاهده کوچک‌ترین گرفتگی در لوله فاضلاب به استفاده از مواد شیمیایی روی می‌آورید، باید به جنس لوله و اتصالات آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، زیرا این مواد خاصیت خورندگی دارند و ممکن است آسیب‌های جدیدی به لوله‌های اصلی و فرعی ساختمان وارد کنند. بنابراین، انتخاب بهترین راه‌حل برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب بسیار حائز اهمیت است تا علاوه بر سادگی، توانایی از بین بردن انسدادهای سطحی را داشته باشد و به بافت لوله آسیب نرساند.

لوله بازکنی خرمدشت

مهمترین دلایل گرفتگی لوله فاضلاب:

  • تجمع مو، برش مو، پرز، چربی و صابون در ورودی سیستم فاضلاب
  • قرار دادن دستمال توالت، دستمال کاغذی، نوار بهداشتی، پوشک، باند و پانسمان در لوله فاضلاب
  • ریختن باقی‌مانده غذا و روغن‌های خوراکی مصرف شده در چاه توالت که منجر به ایجاد چربی در لوله‌ها می‌شود.
  • وارد شدن انواع مصالح ساختمانی مانند سیمان، قیر، گچ و دوغاب پس از بازسازی به سیستم فاضلاب
  • افتادن اشیاء خارجی نظیر گوشی موبایل، طلا، اسباب بازی، خمیر دندان و خوشبو کننده در چاه توالت
  • عدم رعایت بهداشت فردی و شستشوی مداوم سرویس بهداشتی، سینک و سایر نقاط
  • عمر طولانی ساختمان و رسوب‌گذاری در لوله‌های چدنی

چگونه لوله فاضلاب را باز کنیم؟

انسداد لوله‌های فاضلاب به انواع مختلفی تقسیم می‌شود و بر اساس شدت گرفتگی، درجه‌بندی می‌گردد. بنابراین، برای پاسخ به این سوال، ابتدا باید مشخص کنید که چاه فاضلاب شما به چه نوع گرفتگی دچار شده است. برای ارزیابی شدت گرفتگی، می‌توانید به بالا زدن چاه فاضلاب توجه کنید و سایر موارد را به عنوان انسداد سطحی در نظر بگیرید. در مورد گرفتگی‌های شدید که باعث بالا زدن آب می‌شود یا به دلیل مصالح ساختمانی مسدود شده‌اند، روش‌های خانگی معمولاً تأثیر چندانی ندارند و ممکن است وضعیت را بدتر کنند. تنها راه حل مؤثر برای رفع گرفتگی‌های سخت، استفاده از خدمات لوله بازکنی امیرکبیر زنجان با فنر و تجهیزات تخصصی است.

 برای لوله‌هایی که دچار گرفتگی سطحی شده‌اند، روش‌های مناسب و خانگی وجود دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت. این روش‌ها به شما کمک می‌کند تا در مواقعی که آب چاه فاضلاب بالا می‌زند، بدون اتلاف وقت از این راهکارها برای حل مشکل خود بهره‌برداری کنید.

لوله بازکنی گلشهر زنجان

1)با سیم آهنی قلاب درست کنید:

این روش بسیار ساده و در عین حال کارآمد است و معمولاً در بسیاری از موارد مؤثر واقع می‌شود. برای اجرای این کار، تنها نیاز به یک رخت آویز سیمی دارید. (استفاده از سیم مفتولی محکم نیز امکان‌پذیر است). با استفاده از انبر دست، آن را به طور کامل صاف کنید و انتهای آن را به شکل خمیده با زاویه 90 درجه درآورید. طول قلاب باید به اندازه‌ای باشد که به راحتی درون لوله فاضلاب قرار گیرد. قسمت خمیده را تا حد امکان به داخل لوله فرو ببرید و فشار دهید. سپس آن را بچرخانید و به سمت بالا بکشید.

برای استفاده از خدمات لوله بازکنی امیرکبیر زنجان باما همراه باشید.

 تلاش کنید تا فشار به اندازه‌ای نباشد که موجب پایین رفتن مو، چربی و مواد زائد شود. تصور کنید که در حال ماهیگیری هستید. این روش را تا زمانی که چیزی از لوله خارج شود ادامه دهید. اگر لوله فاضلاب شما دارای صافی است، می‌توانید آن را برای سهولت کار بردارید. پس از اطمینان از خارج شدن و پاک شدن فاضلاب، در پایان برای بهبود پاکسازی، می‌توانید آب گرم را در مجرای فاضلاب بریزید تا مسیر آب به خوبی شسته شده و از هر نوع چربی پاک شود.

2)بازکردن لوله فاضلاب با جوش شیرین:

 مقدار ۱/۲ فنجان (۱۲۰ میلی لیتر) جوش شیرین را با ۱/۲ فنجان (۱۲۰ میلی لیتر) نمک خوراکی ترکیب کرده و آن را در لوله فاضلاب مسدود شده بریزید. اجازه دهید این محلول به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه در لوله باقی بماند. پس از گذشت این زمان، می‌توانید آب گرم را به این ترکیب اضافه کنید. این سه ماده با هم یک واکنش شیمیایی قوی ایجاد می‌کنند که قادر به رفع گرفتگی‌های شدید نیز می‌باشد.

3)استفاده از تلمبه لوله بازکنی:

 به کارگیری تلمبه لوله بازکن روشی بسیار مؤثر و سریع برای رفع انسداد لوله‌ها به شمار می‌آید. این تلمبه شامل یک دسته نسبتاً بلند و یک فنجان پلاستیکی در انتهای خود است. بخش پایینی آن به عنوان یک مکنده عمل کرده و قادر است هر نوع مسدودیتی را از بین ببرد و با فشار هوا و آب را به داخل لوله هدایت کند.

در صورتی که این روش های خانگی برای بازکردن لوله فاضلاب جواب نداد بهتر است از یک متخصص در زمینه خدمات لوله بازکنی در امیرکبیر زنجان کمک بگیرید.

 در صورتی که سینک یا وان خالی از آب است، به میزان 2 تا 3 اینچ آب به آن اضافه کنید. قبل از آغاز کار، اطراف لوله را با پارچه بپوشانید تا فشار بیشتری بر عامل گرفتگی وارد شود. قسمت لاستیکی را بر روی دهانه لوله فاضلاب قرار داده و به آرامی تلمبه را به بالا و پایین حرکت دهید. اگر تخلیه لوله‌ها به آرامی صورت می‌گیرد، می‌توانید این عمل را چندین بار تکرار کنید. در صورتی که پیش از این از محلول‌های اسیدی یا شیمیایی استفاده کرده‌اید، از این روش استفاده نکنید زیرا ممکن است به پوست شما آسیب برساند. پس از انجام این روش چندین بار، به نحوه تخلیه آب توجه کنید؛ اگر مؤثر بود، می‌توانید تا زمان باز شدن کامل از آن استفاده نمایید.

لوله بازکنی امیرکبیر زنجان

لوله بازکنی امیر کبیر زنجان:

برای پیدا کردن محل دقیق گرفتگی لوله فاضلاب به روش زیر عمل نمایید:

برای انجام این کار، بهتر است به سیفون لوله فاضلاب مراجعه نمایید. سیفون‌ها اجزای U شکلی هستند که وظیفه اصلی آن‌ها نگه‌داشتن آب در خود می‌باشد تا از ورود بوی فاضلاب و حشرات به محیط خانه جلوگیری کنند. برای باز کردن سیفون، اگر جنس آن پلاستیکی باشد، می‌توانید با کمی فشار واشرهای آن را باز کنید، اما اگر سیفون از جنس آهنی باشد، با استفاده از یک آچار می‌توانید واشرها را باز نمایید. قبل از اینکه قطعه U شکل را به طور کامل باز کنید، یک سطل آب زیر آن قرار دهید تا محتویات داخل آن به سطل ریخته شود و در صورت وجود هرگونه مواد در سیفون، خارج گردد. با این روش، به راحتی می‌توانید چربی و رسوب‌های موجود در لوله را تمیز کنید.

پس از باز کردن لوله های گرفته شده بهتر است لوله هارا به صورت مرتب تمیز کنید و آن را تمیز نگه دارید؛درصورتی که به ی متخصص لوله بازکنی در زنجان نیاز داشتید با الو لوله تماس حاصل نموده و از نظرات کارشناسان ما در زمینه لوله بازکنی امیر کبیر زنجان بهره مند شوید.

لوله بازکنی تهران لوله بازکنی شبانه روزیمشاهده نوشته ها

علی جعفری هستم. 23 سال است که در کار لوله کشی و لوله بازکنی در سه استان تهران زنجان و کرج فعالیت دارم. هم اکنون دارای مجموعه ای همکاران و تکنسین های آموزش دیده در این مناطق هستم. به لطف شما و الطاف خداوند در حال حاضر با بیش از 700 همکار در سراسر این سه استان همکاری داشته و بر کار آنها نظارت کافی داریم. مجموعه الو لوله از سال 1398 راه اندازی شده است و تا بحال بیش از هزاران سرویس به شهروندان این سه استان ارائه کرده است. لوله کشی و لوله بازکنی تخصص ما در مجموعه الو لوله است. لوله بازکنی علی جعفری. ۰۹۱۹۸۱۰۱۰۳۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما