لوله بازکنی شریعتی

Rate this post

لوله بازکنی شریعتی یکی از خدمات شرکت الو لوله است. ما با داشتن بیش از 100 تکنسین مجهز به دستگاه در کلیه مناطق تهران آماده خدمت رسانی به شما شهروندان در خیابان شریعتی تهران هستیم. این خیابان قبلا به نام جاده قدیم شمیران شناخته می شد و مدت ها نامش کوروش کبیر بود. شریعتی یکی از خیابان ها طولانی تهران بوده و در قدیم به عنوان جاده جنوب به شمال شمیران تا قصران از آن یاد می شده.

به دلیل اینکه برخی از مناطق این خیابان دارای بافت شهری قدیمی هستند، بیشتر از سایر مناطق دچار گرفتگی لوله ها ی منزفل خواهند شد. البته بعضا این مورد به شیب این خیابان در بعضی مناطق نیز مرتبط است.

این خیابان از پیچ شمیران واقع در خیابان انقلاب شروع شده و در شمالی ترین نقطه به میدان قدس می رسد.

 

شرکت الولوله دارای بیش از ۷۰۰ لوله بازکن سیار

اعزام در سریعترین زمان حتی به دورترین مناطق تهران

 

مناطق تحت پوشش لوله بازکنی در خیابان شریعتی

کلیه مناطق حاشیه این خیابان از خیابان انقلاب گرفته تا میدان قدس ما تکنسین فعال داشته و همه روزه و بصورت شبانه روزی آماده ارسال همکارانمان برای رفع مشکلات لوله کشی شما هستیم.

که این مناطق شامل

لوله بازکنی خیابان شهرداری

لوله بازکنی منطقه الهیه

لوله بازکنی پل رومی

لوله بازکنی بلوار صبا قیطریه

لوله بازکنی پل صدر

لوله بازکنی خیابان یخچال

لوله بازکنی قلهک

لوله بازکنی جهانتاب

لوله بازکنی بلوار آرش

لوله بازکنی میرداماد

لوله بازکنی گل نبی

لوله بازکنی میدان مادر

لوله بازکنی خیابان نفت

لوله بازکنی خواجه عبدالله

لوله بازکنی هویزه

لوله بازکنی سیدخندان

لوله بازکنی محله دبستان

لوله بازکنی خیابان بهشتی

لوله بازکنی خیابان معلم

لوله بازکنی میدان سپاه

لوله بازکنی دروازه شمیران

لوله بازکنی خیابان پاکستان

لوله بازکنی مصلی

لوله بازکنی بهار شیراز

لوله بازکنی ملک

لوله بازکنی خیابان طالقانی

لوله بازکنی پلیس

لوله بازکنی خیابان مطهری

 

چرا لوله ها گرفته می شوند؟

در خانه های ایرانی اعلب بسیاری از زباله ها بدون اطلاع یا سهوا روانه فاضلاب می شود. در صورتی که برای ریختن این زباله ها باید احتیاط کنیم.

در بعضی خانه ها نیز قدمت لوله کشی زیاد بوده و به مرور زمان رسوب آب باعث تنگی لوله های ساختمان شده است که هر چند وقت یکبار صاحبخانه را مجبور به استفاده از دستگاه لوله بازکنی برای بازکردن آن می کند.

گاهی اوقات نیز ممکن است جسم خارجی بزرگی از توالت فرنگی وارد فاضلاب شده و جلوی راه لوله را گرفته باشد. بعضا دیده شده کودکان عروسک های ریز خود را به توالت فرنگی انداخته اند و خانواده ها را به دردسر مشکل گرفتگی لوله ها انداخته اند.

در بعضی موارد نیز ممکن است سهوا مقدار زیادی روغن را همراه شستن ظروف روانه لوله های فاضلاب کنید. این یکی از بدترین مدل های گرفتگی است ولی می توانید با انجام چند کار بصورت هفتگی جلوی آن را بگیرید.

 

جلوگیری از گرفتگی لوله ها

  • حتما بر سر راه فاضلاب منزل از صافی ریز استفاده کنید.
  • روغن ها را با دستمال پاک کرده و سپس ظروف را بشویید.
  • هر هفته یا هر دوهفته لگن سینک را با آب بسیار داغ پر کرده. داخل آن را پر از پودر لباسشویی کنید و با دست هم بزنید تا کف کند.سپس راه آب را باز کنید تا لوله های شما کاملا شسته شوندو سپس چند دقیقه آب داغ را باز بگذارید. تا راه آب تمیز شود.

لوله بازکنی تهران لوله بازکنی شبانه روزیمشاهده نوشته ها

علی جعفری هستم. 23 سال است که در کار لوله کشی و لوله بازکنی در سه استان تهران زنجان و کرج فعالیت دارم. هم اکنون دارای مجموعه ای همکاران و تکنسین های آموزش دیده در این مناطق هستم. به لطف شما و الطاف خداوند در حال حاضر با بیش از 700 همکار در سراسر این سه استان همکاری داشته و بر کار آنها نظارت کافی داریم. مجموعه الو لوله از سال 1398 راه اندازی شده است و تا بحال بیش از هزاران سرویس به شهروندان این سه استان ارائه کرده است. لوله کشی و لوله بازکنی تخصص ما در مجموعه الو لوله است. لوله بازکنی علی جعفری. ۰۹۱۹۸۱۰۱۰۳۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ما